TWINGO

Minden Ami Twingo, Történelem, Alkatrész, Szerelés, Leírás,Tuning

Mi tesz közzé egy rövid tervezési története az eredeti Twingo projekt indult a Renault a 1980-as években a W-60 nevet és fejlesztett irányítása alatt Patrick Le Quément, amíg a hivatalos debütáló 1992-ben és a kereskedelmi bevezetése 1993-ban.

A W60 Concept Marcello Gandini (1986)
Az első oldali ablakban van egy Diablo-szerű kialakítás

Az eredete Twingo nyúlik vissza az 1980-as években, amikor a Renault elkezdte kialakítani kisbuszt utódja az R4 modell, az eredetileg 1961-ben.

Az VBG (járművel Bas de Gamme) projekt számos koncepció járműveket hoztak létre (Z 1981-1983, x49-ben 1981-82, 1983-84, és az X44 x45-ben 1984-1985).

A nehéz feladat volt, hogy egy autót értékesített kevesebb, mint a jelenlegi belépő szintű modelleket (R5, SuperCinq, Clio), nem versenyezni ezekkel is, és hozd vissza pénzt a cég.

Egy bizonyos ponton a fejlesztési projekt - neve W-60 - letartóztatták.

Renault Twingo - Design tanulmány 1987-ben elnöke, Raymond Lévy úgy döntött, hogy újraindítja a projekt megváltoztatása a kódnév "X-06", és bízzák az irányt Patrick Le Quément - aki most csatlakozott a Renault - egy apró, 3,5 milliárd frank ($ 700,000,000) költségvetést.

Patrick Le Quément kapott a két 1:01 léptékű modell alakult a volt W-60 projekt, az egyik által tervezett Gaston Juchet a tema, a másik által tervezett Marcello Gandini.

Kezdettől Patrick Quément szilárdan hittek a koncepció: közben a következő hónapokban ő fejlesztette ki az ötlet a kompakt egyterűek jármű (sikerét követően az Espace), amelynek külső és belső stílusa kellett gondosan kidolgozott, hogy ez egy sikeres ikon és Nem egy egyszerű "szállító".

Renault Twingo belső vázlatot Renault Twingo lakberendezés

Ő adta ezt a feladatot, hogy Jean-Pierre Ploué (külső) és Gérard Gauvbry (belső), de ő maga úgy döntött, az általános arányok, a kerekek a sarkoknál a kocsi, a nagy első pálya - nagyobb, mint a Clio az egyik - és a "Froggy" arcát.

A végleges terv volt, fagyasztott 1988-ban, de akkor is, ha Raymond Lévy megtalálta tökéletes, az autó emelte ellentmondásos megjegyzéseket a vállalaton belül.

Azt mondják, hogy egy csalódott Patrick Le Quément jegyzéket küldött az ő elnöke: "A legnagyobb kockázatot nem vállal semmilyen kockázatot, és kérem, hogy szavazzanak ösztönös tervezési ellen extinctive marketing" is olvasni. Levy válasza ez volt: "Egyetértek." (Forrás: "Kérem, tetszik nekem" - Fast Company, Issue 89, 2004).

Renault Twingo Párizsban 1992 Október 5.-én 1992 Twingo avatták az 1992-es Mondial de l'Automobile Párizsban volt, és azonnali siker, a 2240 fenntartással formák alá.

Között az eredeti funkciók az autó volt a középen elhelyezett műszerfal, a láthatatlan színek és a moduláris belső tér a csúszó hátsó ülés, ami lehet mozgatni, hogy vagy növelni boot térben vagy hátsó lábtér.

A "Twingo" volt a neve kombinációja a "Twist", "Swing" és a "Tango", és tegye a hangsúlyt a szórakoztató és aktív jellege az autó.

Bevezetése óta 1993-ban, a Twingo ment three restylings 1998-ban, 2000-ben és 2004-ben és már eladott több mint 2,4 millió darabot.

A Beskid 106 Prototype

Az egyik fő inspirációt az eredeti Twingo projekt úgy tűnik, hogy a Beszkidek 106 prototípust fejlesztett a lengyel MSZÁ és ellenőrzött kutatóközpont BOSMAL helyettesíti a 126p termelt MSZÁ növények mellett a Fiat licenc.

A Beskid 106 hozta létre a tervező által vezetett csapat mérnök Wieslaw Wiatrak. A végleges tervek (1981-1982), az első prototípus elkészült 1983-ban.

A legeredetibb jellemzője volt az áramvonalas test a monovolume alakja. Azt tervezték, Krzysztof Meissner, a Varsói Képzőművészeti Akadémián, és ment kiterjedt szélcsatorna vizsgálatok azt eredményezte, hogy nagyon alacsony légellenállási együtthatója 0,29.

Politikai és gazdasági okokból megakadályozták sorozatgyártás. A kormány illetékesei elrendelte mind a hét prototípusok meg kell semmisíteni. A mérnökök engedelmeskedett nekik, és ma a Beszkidek lehet megtekinteni a múzeum Technology a varsói Pałac Kultury i Nauki.

A regény monospace test szabadalmaztatott, de BOSMAL nem volt alap a kiterjesztése a szabadalom. Amikor Renault elindította a Twingo, több mint 10 évvel később, a lengyel szabadalmi már lejárt. A hasonlóság a Twingo okozta a Beszkidek 106 kell becenevén a "lengyel Twingo".

További információk a Beskid 106 prototípus, látogasson el AutoHistories.com .

2004 Renault Twingo Bibliográfia / Linkek a Renault Twingo:

Renault Twingo I - Történelem mérföldkövek

Twingo története Mérföldkövek Dátum
Kereskedelmi Launch Franciaországban Április 1993
2. Twingo Collection Október 1994
Twingo Easy (kézi sebességváltó nélkü Szeptember 1994
3. Twingo Collection Szeptember 1996
Twingo'Matic (3 sebességes automata váltó) Szeptember 1996
Új benzines D7F 1,2 60 LE Szeptember 1996
Gyártása 1.000.000-én Twingo Július 1997
Elindítása Twingo 2 (4. Collection) Szeptember 1998
Indítsa el az Új Twingo (5. Collection) Szeptember 2000
Új benzines 1.2 16V 75 LE December 2000
Termelés a 2.000.000-én Twingo Június 2002
Twingo Új gyűjtemény Szeptember 2002
Az Új Twingo számos Szeptember 2004

(Forrás: Renault)

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 75
Tegnapi: 26
Heti: 296
Havi: 893
Össz.: 604 643

Látogatottság növelés
Oldal: A Twingo története 2
TWINGO - © 2008 - 2024 - twingo-bonto.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »