Szerelési leírások > Utastér > Az elakadásjelző ki-, és visszaszerelése, izzócsere
Szerszámszükséglet:
> Lapos csavarhúzó, feszegetéshez
Kiszerelés:
● Vedd le az elakadásjelző tetejéről a bohócorrot. A csavarhúzóval nyúlj alá, és pattintsd le. Egyszerűbb, ha a levételhez bekapcsolod az elakadásjelzőt, mert akkor kintebb ugrik a teteje. ● A sötétszürke keret alá dugd be a csavarhúzót, és óvatosan feszítsd fel. Ha kipattant, akkor a másik oldalon is el kell játszani ugyanezt (1. kép). ● Húzd ki az egészet a műszerfalból. A csatlakozó alul be szokott akadni, azt óvatosan, ne jöjjön le a kapcsolóról. ● Ha kint van, akkor a csatlakozó, és a műszerfal közé dugd be a csavarhúzót, majd húzd le a kapcsolót (2. kép).
Izzócsere:
● Az izzót egy csipesszel tudod kiszedni.
Az égő teljesítménye: 1.2W
Visszaszerelés:
A kiszerelés fordítottja. |
|
|
|
|
Szerelési leírások > Utastér > A hátsóablak-párátlanító, és a ködzárófény-kapcsoló ki-, és visszaszerelése
A kapcsoló kivétele nem okoz semmilyen gondot, az egyik legegyszerűbb dolgok közé tartozik.
Szerszámszükséglet:
> Lapos csavarhúzó, feszegetéshez
Kiszerelés:
● Billentsd a két kapcsolót bekapcsolt állásba.
● A csavarhúzóval nyúlj a kapcsoló, és a műszerfal közé, majd óvatosan feszítsd ki a felső részt.
● A kapcsolókat billentsd kikapcsolt állásba, és
● Most az alsó rész alá nyúlj be, azt is feszítsd ki.
● Húzd ki a kapcsolót, majd
● A hátoldalon lévő csatlakozót vedd le.
Visszaszerelés:
A visszaszerelés a kiszerelés fordítottja.
Szerelési leírások > Utastér > A külső visszapillantók levétele, visszaszerelése
A külső tükrök szivatósak, főleg az utastérből... :D
Szerszámszükséglet:
> T30-as torx csavarhúzó > T20-as torx „fordított” csavarhúzó > Kombinált fogó > Lapos csavarhúzó, feszegetéshez > Penge
Kiszerelés:
● Vedd ki a műszerfal felső borításából a 3 db. T20-as csavart, és vedd le az egészet. ● Pattintsd ki először a felső patentot a takaró-háromszögön, majd az alsót is (1. kép). Vedd le a háromszöget. ● A belső állítású kar elég szemét, játszani kell vele (én nem tudtam leszedni a kart, mivel az előző tulajok valamelyike rábarmolta). Egyébként a kis műanyag dugót (2. kép) ha kipiszkálod, akkor elvileg alatta van egy csavar. Azt kihajtva le tudod venni a kart. ● Gyári állapotában a tükör el van szigetelve az utastértől. Ezt egy sötétszürke szivacslappal oldották meg, amit neked most le kell venni. Használd a pengét, de se a szivacsot, se a fényezést ne sértsd meg. Pont a kettő között kell szétválasztani a ragasztást. Megkönnyíti a dolgot, ha előtte hőlégfúvóval bemelegíted az összetapadt rész. ● És akkor most kéne az a „fordított csavarhúzó”. :D A rézszínű, hosszú csavar tövében van egy 7-es, vagy 8-as anya (még nem mértem le, a legközelebbi levételnél megírom), azt kell onnan kibányászni. De sajnos célszerszám hiányában nem lehet. :p Ezért azt a fordítottat kell a csavar végére rakni, és úgy kilazítani. ● Ha nincs ilyen csavarhúzód, akkor sajnos barkácsolni kell: fogod a kombinált fogót, és a csavar végére jól rászorítva balra tekerve meglazítod. Ezután a tövénél az anya (a jobbik esetben) kézzel kihajtható. A bal oldali tükör rézszínű csavarja tartja az antenna kábelét, így azt a levételhez mindenféleképp ki kell venni! Ezután csavard ki a rézszínűt teljesen, és a torx véget próbáld meg elkalapálni úgy, hogy fogóval meg tudd majd fogni (széles legyen a felülete, ez mindkét oldali tükörnél érvényes). Ne kalapáld ki vékonyra, mert elpattan, és a csavarmenetre is vigyázz. ● A tükör külső részén is van 2 db. T30-as csavar, vedd ki őket. ● Húzd a tükröt kifelé.
Visszaszerelés:
A visszaszerelés a kibányászás fordítottja. A hosszú, rézszínű csavar tövében a kis anyát ne felejtsd el meghúzni: A hosszú csavart betekered ütközésig, majd egy negyed fordulatot vissza. Most az anyát hajtod fel egész a tövéig, majd a hosszú csavart ismét meghúzod, jobbra. Így rászorítod az anyát a kasznira. |
|
|
|
|